CACIB NITRA 9. 12. 2017

14.12.2017

Zúčastnil jsem se své druhé výstavy a tentokrát dokonce v zahraničí, už je ze mě světoběžník. Vybojoval jsem druhé místo.

Takhle mě vyfotila teta Tereza Rajdlová
Takhle mě vyfotila teta Tereza Rajdlová

Dneska mě panička nutila vstávat hrozně brzo, vůbec jsem nechápal, proč chce, abych lezl z postele, úplně jí přeskočilo. Táhla s sebou můj domeček, tak jsem šel s ní. Dole na mě ale čekalo překvápko, stála tam teta Míša a moji černí kámoši flati Easy a Rui. Cestou jsme ještě nabrali basetici Orinku, ale ta byla pěkně protivná a nechtěla si se mnou hrát. Byl jsem trošku nervózní a tak jsem moc nespinkal.

Jak jsme dojeli do Nitry tak mě panička zavedla do nějaké obří haly a tam se mi teda fakt nelíbilo, klouzalo to tam a bylo tam všude spousta kámošů a já si s nima nemohl hrát. Trochu se mi nelíbil ten děsnej růžovej koberec v kruhu, přece nejsem teplouš a nepolezu na to. Tak jsem to dal paničce jasně najevo, vytáhla ale masíčko, tak jsem nakonec šel. Byla tam nějaká RR kámoška, tak jsem si s ní pohrál a pak se mi tam už docela líbilo. Bylo to docela nudný a moc se mi tam s kámošema nechtělo běhat a vystavovat se, ale panička měla to masíčko, tak jsem to chvíli vydržel. Jenže pak už mě to fakt nebavilo tak jsem si sedl a nechtěl jít dál. Nakonec nám paní rozhodčí gratulovala a byl jsem druhý. Ale panička moc radost neměla, to jsem nechápal, prej jsem to tím sezením pokazil, ale já přitom umím sedět a kňučet moc hezky.

rozhodčí: Věra Nováková- CZ-VN2



s paničkou po výstavě
s paničkou po výstavě
Takhle jsem stál v kruhu s paničkou, sice našikmo ale docela jsem se snažil
Takhle jsem stál v kruhu s paničkou, sice našikmo ale docela jsem se snažil
© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky