DUO CACIB Brno 3.-4.2. 2018

30.05.2018

Tentokrát si mě na výstavu půjčila teta Klára a panička mě sledovala z poza kruhu. Byla nějaká nervózní, tak jsem jí chtěl ukázat, že s tetou to zvládnu dokonale a byl jsem moc šikovný. Běhal jsem krásně a v kruhu jsem si to užíval, paní rozhodčí jsem se fakt líbil. Nakonec jsem zbyl v kruhu sám s ruským šampionem a fakt jsem nechtěl vyhrát. Dvakrát jsme běželi a pokaždé jsem se táhnul jak sopel, takže nakonec jsem získal druhé místo. Panička skákala radostí a moc mě pochválila.

V neděli jsem už šel s paničkou a koukal na nás i páneček. Moc jsem se snažil a byl jsem moc šikovný, ale nakonec jen V.

třída mladých:

3.2.2018- Šárka Štusáková - V2

4.2.2018- Viera Dvořáková - V


Celou výstavu jsem si moc užil, protože tam se mnou byla i mamka, starší ségra Lila, ségra Hopinka a brácha Gordy. Všichni byli moc šikovní a "B tým" se ukázal jako velmi nadějný. V sobotu jsme společně za odměnu lítali v lomu v Líšni ve vodičce a moc jsme si to všichni užili.
© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky