Klubová a Speciální výstava ČKRR- Orlíku 2-3. 9. 2017

28.11.2017

Poprvé jsem se zúčastnil výstavy a panička hnedka vybrala klubovou výstavu RR, která se koná každý rok na Orlíku. První den mě to trochu vyděsilo a moc jsem nevěděl, co mám dělat, ale v neděli už jsem válel a odvezl jsem si dokonce medaili za druhé místo.


V pátek jsme vyrazili z domu a jeli jsme děsně dlouho autem, už mě to trochu nudilo, ale jakmile jsme vystoupili, tak mě čekalo překvapení, byl tam i brácha Gordy, taťka s mamkou, spousta tetiček a i brácha Ray. Večer jsme hrozně řádili a pak jsem padl vysílením do pelíšku.

2. 9. 2017 Klubová výstava ČKRR

Dneska jsem si to jenom zkoušel, panička byla děsně nervní a posuzoval nás pan Arne Foss. Do kruhu jsem nastoupil s dalšími štěňaty do 6. měsíců. Smůla byla, že jsem měl hnedka jedničku, takže než jsem se zatvářil důležitě, tak už se pán nedíval. Takže nakonec jsem byl oceněn jako velmi nadějný a mohl jsem si jít hrát s bráškama k přehradě.

Rozhodčí: Arne Foss - VN

Ten první jsem já, za mnou brácha Gordy a pak brácha Ray.
Ten první jsem já, za mnou brácha Gordy a pak brácha Ray.

3. 9. 2017 Speciální výstava ČKRR

V neděli už jsem věděl, co se ode mě čeká a chtěl jsem dostat, co nejvíc toho super masíčka, co měla panička v kapsičce, tak jsem se snažil. Dneska se na mě koukala moc příjemná paní rozhodčí a smála se na mě, asi jsem se jí líbil. Když jsem utíkal, tak byla úplně nadšená, a já utíkám moc rád, tak jsem jí to hezky předvedl. Vybrala mě do užšího výběru mezi nejlepší kluky a nakonec jsem skončil druhý. Panička měla radost a já taky protože jsem dostal granulky.

Rozhodčí: Orit Nevo - VN2

© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky