Klubová výstava ČKRR    31.3.- 1. 4. 2018

30.05.2018
Velikonoční víkend jsme strávili s paničkou v krásném prostředí Královického Dvora (Slaný) na výstavě ČKRR. Byl to vydařený víkend a domů jsem si odvezl krásný pelíšek.

Přijeli jsme s paničkou už v pátek a šli to omrknout v místě konání, večer jsme byli na procházce kolem pískovny a já jsem si hrál na vodní vydru a skákal jsem ve vodě a plaval jak o život. Pak jsme se trošku pohádali s bráchou Rayem o klacek a já si z toho odnesl škrábanec na krku.

V sobotu už jsme strávili na výstavě a byla tam hrozná zima, teda mě ne, ale paničce. Paní rozhodčí nás nechala všechny stát společně v kruhu (16 psů) a já jsem se fakt hrozně nudil. Stál jsem ale docela slušně a moc hezky jsem běžel. Postoupil jsem do finále mezi 6 nejlepších psů. Nakonec z toho byla jen Výborná známka ale bez umístění. Paní rozhodčí měla radši světlejší kluky, než jsem já. A vůbec nás nenechala běhat, to bych jí ukázal, kdo je tady nejlepší.

Na výstavě jsme ale zůstali a pomohli jsme taťkovi (Giaccobbe Akono z Valdštejnských lip) vyhrát soutěž o nejlepšího plemeníka. Trvalo to ale hrozně dlouho a už jsem byl moc unavený a večer jsem zalehl do postýlky a spal až do rána.

Protože jsem strávil celou sobotu v kennelce a výstava trvala hrozně dlouho, byl jsem v neděli dost otrávený, že tam musím zase být. Už jsem trošku nervozně přešlapoval v kruhu, ale krásně jsem běhal, fakt jsem se snažil a pan rozhodčí si mě prohlížel dost důkladně a já vydržel hezky stát. Panička normálně valila oči, jak jsem to zvládl. Nakonec jsem obsadil třetí místo a hned za mnou byl bráška Ray. Takže tetě Jitce snad neděláme ostudu.


© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky