Krajská výstava psů Vyškov 28. 4. 2018

30.05.2018
V sobotu jsem si odskočil do krásného prostředí Slavkovského zámku na krajskou výstavu a stal se ze mě vítěz třídy mladých.

Výstava byla dost zmatená a bylo hodně teplo a musel jsem dlouho čekat než na mě přijde řada, ale naštěstí jsem dostal balonek, tak jsme si s paničkou hráli. Když jsem konečně nastoupil, tak jsem se málem rozpustil a moc se mi nechtělo běhat. Pan rozhodčí byl trošku drsný a rozevřel mi celou tlamičku a narval mi tam svoji ruku, ale já jsem si zachoval svoji tvář a perfektně jsem to zvládl. Nakonec jsem vyhrál V1 a stal se ze mě vítěz třídy.

Pak následovalo dlouhé čekání na soutěž o nejlepšího mladého a tak jsme s paničkou chodili po parku a pak jsem si hrál s kámoškou Indí (Indiana Reeva Giulia z Valdštějnských lip). Je to vlastně moje sestřenice, protože její maminka je taťkova ségra. Moc nás to hraní bavilo a tak vlastně byla ta výstava super. V závěrečné soutěži už jsem neuspěl, ale panička byla i tak moc pyšná.

28. 4. 2018 MVDr. František Šimek -V1, Vítěz třídy
© 2017 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky